Інклюзивна освіта

Інформаційно-консультаційна зустріч«Проблемні питання організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти»

«Усі діти різні – всі діти рівні!» Саме це твердження  стало однією з основ інклюзивного навчання, яке у 2019/2020 навчальному році впроваджують 19 закладів загальної середньої освіти міста.

22.10.2019 року в Полтавській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №37 зібралися заступники директорів ЗЗСО з інклюзивним навчанням на інформаційно-консультаційну зустріч «Проблемні питання організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти».

Оксана Трибрат,головний спеціаліст управління освіти, проаналізувала стан розвитку інклюзивної освіти в місті та зупинилася на актуальних питаннях організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

         Ірина Пасюра, директор ЗЗСО №37, зробила акцент на особливостях діяльності адміністрації закладу, в якому організовується інклюзивне навчання, та висловила думку про необхідність підготовки кожного закладу освіти до впровадження інклюзії, адже суть її саме в тому, щоб дитина з особливими освітніми потребами навчалася в закладі за місцем проживання.

         Ніна Библів, заступник директора ЗЗСО №37, поділилася з колегами досвідом роботи, напрацьованим  педагогічним колективом закладу за 3 роки.

         Учасники зустрічі відвідали ресурсну кімнату, яка облаштована в закладі, оглянули спеціальне обладнання для проведення психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять.

         Закінчився захід узагальненням пропозицій, напрацьованих під час зустрічі, та елементом арттерапії «Створюємо формулу інклюзії».

         Такі зустрічі вже стали традиційними, адже щороку збільшується кількість закладів, у яких відкриваються класи з інклюзивним навчанням, отже, досвід у цій діяльності особливо потрібен.

Примірне Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми проблемами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти (наказ МОН № 609 від 08.06.18)

Про внесення змін до наказу МОН від 06 грудня 2010 № 1205 (Наказ МОН № 90)

Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми проблема в закладах освіти в 2019/2020 н.р.

Перелік нових нормативно-правових документів щодо організації інклюзивного навчання

Лист МОН “Щодо посадових обов’язків асистента вчителя”

Заклади загальної середньої освіти  м. Полтави,у яких  рганізовані класи з інклюзивним навчанням у 2019/2020 навчальному році (згідно з наказом управління освіти  від 30.08.2019р. № 417 (зі змінами)

Таблиця обов’язків учителя, асистента вчителя, діяльності, яку вони виконують спільно

ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах