20 квітня відбулася онлайн-нарада для заступників директорів з НВР, відповідальних за організацію освітнього процесу з використанням дистанційних технологій «Електронний освітній простір закладу». Вона стала продовженням онлайн-зустрічі адміністрацій закладів освіти, під час якої Анатолій Безпалюк, регіональний координатор проєкту EU4Skills, презентував програмний продукт Microsoft Offis 365 (A1), за підтримки міської влади та КО “Інститут розвитку міста”. Це унікальна можливість організувати дистанційне навчання на єдиній платформі з використанням безкоштовних інструментів в умовах пандемії, що забезпечує синхронність та полегшує технічну підтримку процесу навчання. Саме тому на заході був презентований досвід роботи закладів освіти, які організували освітній процес на платформах Microsoft Office 365 та G Suite.
З початку навчального року ЗЗСО №№ 2, 6, 7, 21, 22, 26, 31, Бричківський та Супрунівський НВК розгорнули у своїх закладах дистанційну платформу G Suite for Education, ліцеї 1, 3 мають основні та інші, додаткові платформи; ЗЗСО №№ 17, 28 уже працюють з Microsoft Office 365. Про ефективність такої організації освітнього процесу свідчать численні позитивні відгуки вчителів, батьків та учнів.
Досвідом роботи закладу щодо створення цифрового освітнього простору на єдиному порталі Microsoft Office 365 Education поділилася Наталія Чепіжна, заступник директора ЗЗСО № 28. Наталія Миколаївна розповіла, за якими критеріями була обрана платформа, як була організована робота закладу та продемонструвала переконливі переваги програмного продукту Microsoft Teams. Учитель інформатики Оксана Борисівна провела віртуальну екскурсію за лаштунки робочого середовища вчителя в Microsoft Teams.
Консультант ЦПРПП Наталія Северенчук поділилася досвідом з організації командної та групової роботи з учнями в Microsoft Teams.
Про те, як налагоджена комунікація учасників освітнього процесу ЗЗСО № 26 на платформі G Suite for Education розповіла Юлія Северин, заступник директора з НВР. Юлія Миколаївна поділилася секретами організації ефективного освітнього процесу з використання програмних продуктів від Google.
Заступник директора ЦПРПП Жанна Каплоух акцентувала увагу на доцільності оцінки ефективності використання обраних педагогічним колективом дистанційних платформ та сервісів для організації повноцінного навчання у закладі освіти та необхідності вдосконалення. Запорукою успіху є організація взаємодії учасників освітнього процесу на єдиній платформі.
Наступний крок до якісної освіти – розгортання програмного продукту у закладах освіти, навчання вчителів та учнів!