«Пліч-о-Пліч: згуртовані громади», семінар-практикум «Інклюзивна трансформація. (Полтава-Куп’янськ)

Комунальний заклад “Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради» долучився до реалізації національного проєкту «Пліч-о-Пліч: згуртовані громади», провівши на базі ІРЦ семінар-практикум «Інклюзивна трансформація. Полтава-Куп’янськ» для педагогічних працівників закладів освіти міста Куп’янськ.

Захід націлений на зміцнення соціальних зв’язків між Полтавською та Куп’янською міськими територіальними громадами.

Двогодинний інтенсив мав на меті пошук відповідей на питання:

  • робота з сімʼями у період переживання горя, повʼязаного із війною,
  • особливості роботи із дітьми з інтелектуальними труднощами, які втратили близьких,
  • корекційно-розвиткові заняття з дітьми з функціональними зоровими труднощами в умовах дистанційного надання послуг та ін.

На ці та інші питання мали можливість дати відповідь імениті спікери.

  • Юлія Садова, психологиня громадської організації «Центр психологічної допомоги «Конфіденс», розкрила питання «Як спілкуватися з батьками та дітьми в умовах війни».
  • Яна Бойко, учитель-дефектолог (олігофренопедагог) Спеціальної школи №39 Полтавської міської ради, поділилася з колегами досвідом щодо цифрових інструментів в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з інтелектуальними освітніми труднощами в умовах дистанційного навчання.
  • Світлана Макарова, учитель-дефектолог (тифлопедагог) Полтавської спеціальної школи №40 Полтавської міської ради, презентувала усім присутнім методичні рекомендації щодо умов організації та проведення дистанційного навчання дітей з функціональними (зоровими) труднощами.
  • Антоніна Артеменко, заступник директора з методичної роботи КЗ «Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради», виступила з презентаційним меседжем на тему «Особливості роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями, які втратили близьких».
  • Директор КЗ «ІРЦПМР» Сергій Зайцев розкрив питання щодо пошуку нових орієнтирів в інклюзивній освіті, а також поділився досвідом щодо використання інноваційних технологій під час роботи з дітьми з ООП за допомогою технологій дистанційного навчання.

По завершенню семінару-практикуму кожен учасник отримав свідоцтва підвищення кваліфікації та матеріали, включно з презентаціями та відеозаписом виступів спікерів.