Днями відбулася чергова міжнародна онлайн зустріч, на якій учасники проєкту підбили підсумки першого етапу його впровадження та обговорили завдання на поточний навчальний рік.
Очільниця проєкту Мірейя Каналс Ботінес, професорка кафедри філології та дидактики університету каталонського міста Вік (Іспанія), зокрема, зазначила: “Ми повернулися з літніх канікул, і, здається, цей другий рік роботи буде дуже гарним для нашого проєкту. Теоретична та навчальна його частини були повністю виконані, і тепер настав час навчитися найкращим чином керувати реалізацією”.
Нагадаємо, що проєкт WIN, започаткований у вересні 2020 року, спрямовано на розробку матеріалів та організацію заходів, які сприяють формуванню недискримінаційного ставлення до людей. Серед його цілей – створення анімованих ресурсів для цифрової розповіді, навчання вчителів працювати згідно з концепцією «Турбота в освіті / Care in Education», налагодження взаємовідносин між учнями початкових класів європейських країн, а також зміцнення зв’язку між педагогічними закладами вищої освіти та школами.
Участь у проєкті беруть університети та школи Іспанії, Італії, Угорщини та України (по два заклади з кожної країни). Фахівці Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка розробили програмне забезпечення для створення анімації, а творча команда Полтавської гімназії №18 під керівництвом директора закладу Оксани Горіної створила пілотний проєкт анімаційної розповіді.
У ході зустрічі учасникам-вчителям було запропоновано провести зі своїми учнями дослідження під назвою “Фотоголос”. Його ідея полягає в тому, щоб впродовж року діти знімали на фото чи відео важливі для них фрагменти оточення чи події та пояснювали їхнє особливе значення. Це дослідження покликане виховувати критичне мислення та сприяти зміні уявлень дитини про соціальне та фізичне оточення.
Проєктом також передбачено обмін делегаціями. Перша особиста зустріч учасників відбудеться 21-25 лютого 2022 року в Будапешті, а орієнтовно вже в травні закордонних колег прийматиме Полтава.
Очікується, що обмін знаннями та успішними практиками сприятиме розширенню розуміння політики інклюзивної освіти в Європі та налагодженню партнерської взаємодії для майбутньої співпраці.