Двомісячник чистоти

Великодня писанка - 2019

Головне меню

Інформаційна відкритість закладів

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

Новини

Навчання від проекту РАЗОМ «Підтримка інклюзії в Україні» на базі навчального хабу «Освіторія»

Практичний психолог ІРЦ Артеменко Антоніна отримала неймовірну можливість пройти безкоштовне навчання від проекту РАЗОМ «Підтримка інклюзії в Україні» на базі навчального хабу «Освіторія»! Разом це 112 годин натхнення, співпраці, нових відкриттів і навчання з провідними експертами і експертками з напрямку інклюзії!!! У разі успішного проходження курсу, - видача сертифікату від навчального хабу «Освіторії»! А між теоретичними модулями – буде можливість застосування здобутих навичок та знань під час проходження практики в інклюзивному центрі для підлітків Open4U. Курс стартував вже 6 грудня.

Навчання поділено на 3 модулі:

6-8 грудня – 1 теоретичний модуль

25-27 січня – 2 теоретичний модуль

1-3 березня – 3 теоретичний модуль

Програма курсу - це:

- 72 годин теоретичного інтенсиву

- 40 годин практики в унікальному інклюзивному просторі Open4U

РАЗОМ. Проект підтримки інклюзії в Україні!

День перший!

Неймовірні знайомства з професіоналами своєї справи! Обмін досвідом! Інтерактиви!

1. Познайомилися з діяльністю творчої майстерні "ТАК" для молоді 18+ з інтелектуальними та фізичними порушеннями.

2. Обговорили правові засади інклюзивного навчання з Лесею Миськів (доктор юридичних наук, доцент, засновниця БО «Право на щастя»)

3. Розглянули різні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами з Наталією Гладких

День другий! 

Сьогодні мали змогу познайомитися з супер креативним логопедом – Віка Гончаренко (“Фея Звуков”)💫

Обговорювали особливості навчання дітей з ДЦП а також специфіку роботи з дітьми з епілепсією та надання першої допомоги при судомах з Олесею Яскевич (засновницею та керівником ГС «Бачити серцем», авторка проектів з інклюзії)

Разом з Катериною Гушенко (кандидат педагогічних наук, тифлопедагог, дефектологрозібрали основні офтальмо-гігієнічні вимоги до організації навчального процесу в умовах інклюзії

День третій! 

Обговорення специфіки роботи з дітьми з аутизмом, особливостей поведінки, на які потрібно звернути увагу, різних форми аутичних порушень.

Особливості освітніх потреб дітей з аутичними порушеннями. Практичні інструменти та прийоми в роботі з дітьми з аутизмом від Євгенії Панічевської (Голови БФ «Асоціація батьків дітей з аутизмом», мами хлопчика з аутизмом)