Семінар директорів ЗНЗ міста

Великодня Писанка - 2017

25 травня – зовнішнє незалежне оцінювання з іноземної мови і літератури

Допуск абітурієнтів до пункту тестування триватиме з 10:15 до 10:50, початок зовнішнього незалежного оцінювання – 11:00. Вхід учасників до пунктів проведення ЗНО відбуватиметься за наявності таких документів: оригінала Сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання; паспорта або іншого документа, серія та номер якого зазначені в Сертифікаті; запрошення-перепустки для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні. Запрошення-перепустки учасники мають самостійно роздрукувати з інформаційної сторінки.

Державні закупівлі

Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради запрошує підприємства, фізичних та юридичних осіб до співпраці, а саме виконання поточних ремонтних робіт в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах освіти м. Полтави

Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради запрошує  підприємства, фізичних та юридичних осіб до співпраці, а саме виконання поточних ремонтних робіт в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах освіти               м. Полтави.

У свою чергу, проведення поточного ремонту передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій, інженерного обладнання та інженерних мереж
( водопостачання, водовідведення, опалення, електроживлення та газопостачання).

 

1. За предметом закупівлі:

1.1. Код відповідно до класифікатора ДК 021:2015: 71315000-9  Будівельні послуги

 

 

           2. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:

2.1. Учасник повинен надати наступні документи:

·         Копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції (довідка ЄДРПОУ).

·         Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ про це ним надається відповідний лист.

·         Контактну інформацію компанії (з зазначенням реквізитів: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);

·         Копію Статуту з останніми змінами або іншого установчого документу.

·         Копію паспорту (для фізичних осіб).

·         Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців, які знаходяться на загальній системі оподаткування )

·         Наявність Дозволів (якщо потрібно);

 

- Кваліфікаційні критерії (обов'язково надати довідки щодо кваліфікації):-

-Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зазначається наявність обладнання, необхідного для виконання робіт).

- Довідка про наявність працівників (інженерно–технічний персонал) віповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначається наявність працівників необхідних для виконання робіт) (нижчезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання та досвід з підтверджуючими документами (свідоцтвами та дипломами)).

- Ліцензія державної архітектурно-будівельної інспекції України з переліком робіт;

- Дійсний дозвіл Держгірпромнагляду на виконання робіт підвищеної небезпеки з додатком дозвільних робіт та посвідчення працівників про право виконання робіт з підвищеною небезпекою;

- Працівники повинні мати досвід та атестацію з питань додержання вимог з охорони праці та пожежної безпеки;

- Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 (версія 3.1.6, 3.2.0);

 

- Середньомісячна заробітна плата станом на 01.02.2017 року складає 3400 грн. 00 коп.

- Відомості матеріалів (зазначаються усі матеріали, вироби, які плануються використовувати у виконанні робіт) за підписом керівника Учасника, завірена печаткою.

Перелічені документи мають бути завірені «мокрою» печаткою та підписом уповноваженої особи.

        3. Умови оплати:

3.1.  Замовник здійснює оплату за виконані роботи на підставі підписаних актів виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-2В, КБ-3), складених  відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт. Оплата проводиться в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок.

Замовник є бюджетною неприбутковою установою, яка фінансується виключно з міського бюджету м. Полтави, тому оплата за послуги проводиться на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, по мірі надходження коштів із Держказначейства, та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Авансові платежі  не передбачені.

 

Замовник не несе відповідальності перед Виконавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з місцевого бюджету.

       4.  Місце поставки документації:

4.1. 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 36, каб. 112,  конт. телефон  609-524, 225-49. 

Доставка документації до кабінету, завантажувальні, розвантажувальні, технічні роботи здійснюються за рахунок учасника  в робочий час (а саме з 8:00 до 17:00 години).

4.2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі викладено в окремому файлі (додаток №1).У разі якщо пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам Замовника або не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.

 

 

 

Погода

Погода
Погода у Полтаві

вологість:

тиск:

вітер:

Корисні посилання

Пошук матеріалів

Статистика переглядів

Сьогодні: 1

За тиждень: 441

За місяць: 1871

Всього: 14915