Відбулися засідання міських методичних об’єднань працівників психологічної служби міста

Відбулися засідання міських методичних об’єднань працівників психологічної служби міста

18 вересня 2019 року відбулися засідання міських методичних об’єднань працівників психологічної служби міста. Практичні психологи обговорювали актуальні питання організації роботи служби у 2019-2020 навчальному році у приміщенні ЗЗСО №26, соціальні педагоги у міському методичному кабінеті.

Пріоритетні напрями роботи практичних психологів закладів освіти на 2019-2020 н.р. відповідно до рекомендацій МОН України проаналізували: Тетяна Бардаченко, голова міського методичного  об’єднання практичних психологів ЗЗСО, практичний психолог ЗЗСО №2 та Олена Могілевцева, голова міського методичного об’єднання соціальних педагогів. Також на засіданні було представлено голову методичного об’єднання практичних психологів ЗДО Олену Шалатову, практичного психолога ЗДО №17.

Сергій Зайцев, директор інклюзивно-ресурсного центру окреслив важливість, своєчасність питання налагодження професійної взаємодії працівників психологічної служби та фахівців центру.

Ніна Подолян, методист центру практичної психології і соціальної роботи ММК розповіла про можливості та умови участі практичних психологів і соціальних педагогів у Всеукраїнському конкурсі авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій українській школі». Власним досвідом успішної участі у конкурсі поділилася Ірина Редчук, практичний психолог гімназії №13, чия програма у минулому навчальному році посіла перше місце на міському та стала лауреатом на другому етапі.

Тетяна Горошко, завідувач центру практичної психології і соціальної роботи ММК, проаналізувала  актуальні зміни у нормативно-правовому полі щодо організації психологічного забезпечення та соціально-педагогічного патронажу освітнього процесу у Новій українській школі.

Конструктивна, інформаційно насичена зустріч фахівців  сприятиме активній, професійній, злагодженій роботі працівників психологічної служби у вирішенні актуальних питань якісного психологічного забезпечення та дієвого соціально-педагогічного патронажу освітнього процесу.