Інформаційна відкритість закладів

Новини

ОГОЛОШЕННЯ про конкурс на посаду керівника Комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради»

Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради оголошує конкурс на посаду директора Комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради».

Місце знаходження: м.Полтава, вул.Івана Мазепи, 27а.

 

Кваліфікаційні вимоги

 

Посаду  директора Комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний  центр Полтавської міської ради» може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, в тому числі за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія” та стаж роботи не менше п’яти років за фахом, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Інформація про основні функціональні обов’язки директора, розмір та умови оплати праці надається управлінням освіти.

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі (оригінали та копії):

 

- паспорт громадянина України;

- заява про участь у конкурсі;

- автобіографія;

- документ про освіту;

- трудова  книжка (копія);

- медична довідка про проходження обов’язкового психіатричного огляду.

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право подавати інші документи стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Перевага надається претендентам, які мають досвід адміністративної роботи або практичної роботи із дітьми з особливими потребами, що підтверджується характеристикою, листом-рекомендацією та ін. з відповідного місця роботи.

 

Термін подання документів

 

Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 20 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: вул. Соборності, 36, м. Полтава, управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради (каб.26). Останній день подання документів на конкурс – 17.08.2018.

За додатковою інформацією щодо проведення конкурсного відбору можна звертатися за телефоном (0532) 60-95-10 (Завгородня Тетяна Миколаївна, Бредун Наталія Валеріївна, Аліпа Людмила Сергіївна).

Етапи проведення конкурсу:

 

- прийом та розгляд документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі;

- проведення письмового кваліфікаційного іспиту та підбиття підсумків;

- проведення співбесіди з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків;

- проведення засідання конкурсної комісії та визначення переможця;

- оголошення результатів конкурсу (на офіційному веб-сайті управління освіти).

 

Дата і місце проведення письмового іспиту та засідання конкурсної комісії учасникам конкурсу будуть повідомлені додатково.

 

Перелік питань

на перевірку знань чинного законодавства України

 

Знання законодавства у сфері освіти дітей із особливими освітніми потребами

  1. Міжнародне законодавство у сфері інклюзивної освіти (основні документи).
  2. Основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної освіти.
  3. Забезпечення реалізації права дітей з інвалідністю на освіту (ст.24 "Конвенції про права осіб з інвалідністю").
  4. Особливості організації інклюзивного навчання в закладах освіти (ст.20 Закону України  "Про освіту").
  5. Освіта осіб з особливими освітніми потребами (ст.1Закону України  "Про освіту").
  6. Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами (Закони України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про загальну середню освіту").
  7. Види порушень психофізичного розвитку. Розподіл дітей з вадами розвитку за нозологією.
  8. Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.17 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр").
  9. Порядок відкриття класу з інклюзивним навчанням ("Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах", затверджений Постановою КМУ від 15.08.2011 № 872 зі змінами).
  10. Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах (наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015 № 104/52 "Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах").
  11. Порядок складання індивідуальної програми розвитку особи з особливими освітніми потребами. ("Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах", затверджений Постановою КМУ від 15.08.2011 № 872 зі змінами).
  12. Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Склад, основні завдання та функції команди психолого-педагогічного супроводу (наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 "Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої  та дошкільної освіти").
  13. Вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах ("Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах", затверджений Постановою КМУ від 15.08.2011 № 872 зі змінами).
  14. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.17 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр").
  15. Вказати напрями проведення комплексної оцінки. Які фахівці забезпечують кожен напрямок оцінювання (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.17 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр").
  16. Порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.17 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр").
  17. Документація, яку необхідно подати батькам дитини з особливими освітніми потребами для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.17 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр").
  18. Корекційно-розвиткова робота як вагома складова інклюзивного навчання. Порядок проведення та тривалість індивідуальних і групових корекційно-розвиткових занять ("Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах", затверджений Постановою КМУ від 15.08.2011 № 872 зі змінами).
  19. Перелік занять, що входять до "Примірного переліку
    додаткових корекційно-розвиткових занять (послуг) для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах
     закладів загальної середньої освіти".
  20. На що спрямовуються видатки субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (постанова КМУ від 14.02.2017 "Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"  №88 зі змінами).

 

Знання основ спеціальної педагогіки

1.            Психолого-педагогічна діагностика розвитку дітей як складова педагогічного процесу.

2.            Психологічна компетентність педагога як основна умова реалізації інклюзивного навчання.

3.            Суть психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти, його складові.

4.             Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

5.            Причини порушень психофізичного розвитку дітей.

6.            Особливості розвитку, навчання і виховання дітей із інтелектуальними порушеннями.

7.            Особливості розвитку, навчання і виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

8.            Особливості розвитку, навчання і виховання дітей із порушеннями опорно-рухової системи.

9.            Особливості розвитку, навчання і виховання дітей із порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).

10.       Особливості розвитку, навчання і виховання дітей із порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).

11.       Особливості розвитку, навчання і виховання дітей із порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).

12.       Особливості розвитку, навчання і виховання дітей, що мають розлади аутичного спектру.

13.       Особливості розвитку, навчання і виховання дітей зі складними порушеннями розвитку (порушеннями слуху, зору, опорно-рухового апарату в поєднанні з інтелектуальними порушеннями чи затримкою психічного розвитку).

14.       Психолого-педагогічна допомога дітям із порушеннями емоційно-вольової сфери.

15.       Особливості роботи із гіперактивними дітьми.

16.       Шляхи подолання проблем соціалізації, соціальної адаптації та інтеграції дітей із особливостями психофізичного розвитку.

17.       Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей із особливостями психофізичного розвитку.

18.       Особливості змісту та планування корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку.

19.       Алгоритм складання ІПР для дітей із порушеннями психофізичного розвитку, яка навчається в умовах інклюзії.

20.         Партнерство закладу освіти та сім’ї дитини з особливостями психофізичного розвитку.

 

Організаційно-правові засади здійснення фінансово-господарської діяльності та кадрового забезпечення ІРЦ

1.      Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру (п.54 Постанови КМУ від 12.07.17 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр").

2.     Джерела фінансування центру (п.64 Постанови КМУ від 12.07.17 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр").

3.     Матеріально-технічна база ІРЦ (п.60 Постанови КМУ від 12.07.17 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр").

4.Трудовий договір між працівником і роботодавцем (ст. 21 КЗпП України).

5.     Строки трудового договору (ст. 23 КЗпП України).

6.     Обов’язкові документи, які необхідно подати особі при укладенні трудового договору (ч. 2 ст. 24 КЗпП України).

7.     Строк випробування при прийнятті на роботу (ст. 27 КЗпП України).

8.     Зміна істотних умов праці (ч.3 ст.32 КЗпП України).

9.     Розiрвання трудового договору, укладеного на невизначений строк, з iнiцiативи працiвника (ст. 38 КЗпП України).

10. Розiрвання строкового трудового договору з iнiцiативи працівника (ст. 39 КЗпП України).

11. Продовження дії строкового трудового договору на невизначений строк          (ст. 391 КЗпП України).

12. Переважне право на залишення на роботi при вивiльненнi працiвникiв у зв’язку iз змiнами в органiзацiї виробництва i працi (ст. 42 КЗпП України).

13. Трудові книжки працівників (ст. 48 КЗпП України).

14. Неповний робочий час працівника (ст. 56 КЗпП України).

15. Тривалість щорічної основної відпустки (ст. 75 КЗпП України).

16. Грошова компенсацiя за невикористанi щорiчнi вiдпустки при звільненні (ч.1, 2 ст. 83 КЗпП України).

17. Гарантії і компенсації при службових відрядженнях (ст. 121 КЗпП України).

18. Стягнення за порушення трудової дисципліни (ст. 147 КЗпП України КЗпП України).

19. Строк для застосування дисциплінарного стягнення (ст.148 КЗпП України).

20. Припинення діяльності ІРЦ (пп. 65, 66, 67 Постанови КМУ від 12.07.17 №545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр").

 

 

 

 

Начальник управління освіти                              Л.Марталішвілі

 

 

 

Статистика переглядів

Сьогодні: 31

За тиждень: 31

За місяць: 2754

Всього: 77082

Корисні посилання

Погода

Погода
Погода у Полтаві

вологість:

тиск:

вітер: