Полтава вишивана

Майстерня міста

Вітаємо наших найкращих вчителів!

Вітаємо наших найкращих вчителів: Тетяну Веркалець (НВК № 16 ) та Сергія Зайцева (СЗШ № 39), які гідно представляють полтавське вчительство у загальнонаціональному конкурсі Global Teacher Prize Ukraine. Тетяна Веркалець стала одною з п’яти кращих вчителів у загальнонаціональному конкурсі Global Teacher Prize Ukraine

Діяльність управління освіти

Наказ управління освіти Про забезпечення права на освіту дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі м. Полтави

НАКАЗ


 29.03.2016                                                                                                    №  134

Про затвердження Плану заходів
щодо забезпечення права на освіту
дітей із особливими освітніми потребами
в загальноосвітньому просторі м. Полтави

   
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 31.12.2015 р. № 1436 «Про   затвердження плану заходів щодо забезпечення  права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі», наказу Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації від 02.03.2016 № 72 «Про затвердження Регіонального  плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі»

    НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити План заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі м. Полтави (далі – План заходів, додається).
    2. Керівникам загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів міста, міському методичному кабінету (Козлова І.В.):
2.1. забезпечити виконання Плану заходів, затвердженого пунктом 1 цього наказу;
2.2. інформацію про стан виконання Плану заходів надавати для узагальнення відділу загальної середньої, дошкільної та спеціальної освіти щороку до 05 вересня;
          3. Трибрат О.Є., головному спеціалісту відділу загальної середньої, дошкільної та спеціальної освіти управління освіти, Дмитрієнко І.Г., завідувачу міської психолого-медико-педагогічної консультації, забезпечити узагальнення матеріалів та надання Департаменту освіти і науки щорічно, відповідно до визначених у додатку термінів.
    4 Контроль за виконанням   наказу залишаю за собою.

Додаток: на 2 арк.

Перший заступник
начальника  управління освіти                                                                 І. Надіна
Трибрат 74830
Акініна



Додаток
до наказу управління освіти
від 29.03.2016  № 134
               
План заходів  щодо забезпечення  права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі м. Полтави

№ з/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальні

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

Забезпечити виконання пункту 3.5.8. Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 15 вересня 2008 р. № 852, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22 грудня 2008 р. за № 1219/1591:

спільно зі шкільною психолого-медико-педагогічною комісією здійснити вивчення навчальних досягнень учнів 4-8 класів спеціальної загальноосвітньої школи  №39 з метою надання рекомендацій щодо переведення учнів, які досягли стабільних успіхів у навчанні, до загальноосвітніх шкіл

 

про результати вивчення та вжиті заходи інформувати Департамент освіти і науки

 

Постійно

 

 

 

 

 

 

 

 

Щороку березень-

Квітень

 

Травень

 

 

 

До 10 травня щороку

Управління освіти, міська ПМПК

 

 

 

 

 

 

 

Міська ПМПК, адміністрація СШ №39

 

 

Адміністрація СШ №40

 

 

 

Міська ПМПК

 

 

2.

Забезпечити направлення на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які працюють з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку, у тому числі з розладами аутичного спектру, в освітньому просторі

Постійно

Міський методичний кабінет

3.

 

 

 

 

 

 

Забезпечити своєчасний облік дітей з особливими освітніми потребами з метою створення безперешкодного середовища, підготовки педагогічних кадрів, забезпечення підручниками та іншими навчальними засобами для їх навчання в інклюзивних класах загальноосвітніх шкіл

Постійно

Управління освіти, міська ПМПК

 

 

4.

 

 

 

 

Сприяти забезпеченню  архітектурної доступності навчальних закладів різних типів, у тому числі позашкільних закладів, для дітей з інвалідністю в частині нанесення візуальних і тактильних позначок, контрастних кольорів, виготовлення переносних пандусів тощо з використанням посібника   «Архітектурна доступність шкіл». - Київ, 2012 (додається в електронному вигляді).

Постійно

 

 

 

квітень- серпень 2016

 

 

 

Управління освіти, керівники ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ

 

Керівники ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ

 

 

 

5.

Забезпечити навчально-розвивальне та інформаційно-технічне середовище  для дітей з  порушеннями психофізичного розвитку, у тому числі з інвалідністю у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням

Постійно

Управління освіти, керівники інклюзивних шкіл

6.

За необхідності вирішувати питання кадрового забезпечення шляхом введення ставок асистента вчителя з розрахунку 0,5 ставки  на клас

Постійно

Управління освіти

7.

Проводити систему консультативно-роз’яснювальну, просвітницько-виховну роботу серед керівників навчальних закладів, педагогічних працівників, батьків, громадськості щодо забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю

Постійно

Управління освіти, міська ПМПК, керівники закладів освіти

8.

Забезпечити системний кваліфікований психолого-педагогічний супровід дітей, у тому числі з інвалідністю, які навчаються за індивідуальною (інклюзивною) формою навчання, та їхніх батьків

Постійно

Міська ПМПК, практичні психологи, соціальні педагоги ЗНЗ

9.

Розробити та поширити методичні рекомендації щодо організації навчання та виховання  дітей з особливими освітніми потребами у  загальноосвітніх навчальних закладах міста

До 15.04.2016

Міська ПМПК

10.

Розробити перспективний план розвитку мережі загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивними класами

До 04.04.2016

Управління освіти

11.

Активізувати співпрацю з громадськими організаціями, органами управління охороною здоров’я, соціального захисту населення та службами у справах дітей з питань забезпечення дітям з особливими освітніми потребами права на освіту, психолого-педагогічної, медичної та соціальної реабілітації

Постійно

Управління освіти, міська ПМПК, керівники закладів освіти

12.

Залучати дітей з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів, створивши відповідні умови у навчальних закладах, у тому числі позашкільних

Постійно

Управління освіти, міська ПМПК, керівники закладів освіти

13.

Сприяти забезпеченню підвезення учнів інклюзивних класів з особливими потребами від місця проживання до місця навчання, зокрема з порушеннями опорно-рухового апарату

Постійно

(за потреби)

Управління освіти, керівники інклюзивних шкіл спільно з Міським центром соціальної реабілітації дітей-інвалідів

14.

Залучати до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку, які навчаються в інклюзивних класах, волонтерів із числа батьків дітей або осіб, які їх замінюють, представників громадських організацій, студентів

Постійно

Керівники інклюзивних шкіл

Погода

Погода
Погода у Полтаві

вологість:

тиск:

вітер:

Корисні посилання

Пошук матеріалів

Статистика переглядів

Сьогодні: 1

За тиждень: 1

За місяць: 2174

Всього: 23183