Пришкільні табори відкрито!

Свято вручення медалей

Діяльність управління освіти

Про організацію інклюзивного навчання для дітей із особливими освітніми потребами в ЗНЗ м. Полтава у 2016-2017 н.р.

НАКАЗ

29.08.2016                                                                                                      № 278

Про організацію  інклюзивного
навчання для дітей із особливими
освітніми потребами в ЗНЗ м. Полтава
у 2016-2017 н.р.
 
На підставі Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від  06.07.2010 р. № 244-VI, Постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 року № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладів», Постанови Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», наказу Міністерства освіти і науки України від 31.12.2015р. № 1436 Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей із особливими освітніми потребами листа Монмолодьспорту України від 18.05.2012 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», листа Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році», витягів із протоколів засідань психолого-медико-педагогічної консультації, рішень педагогічних рад і з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в загальноосвітній простір

НАКАЗУЮ:
1. Організувати класи з інклюзивною формою навчання в загальноосвітніх навчальних закладах міста (додаток 1).
2. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів №18 (Горіна О.Й.), №19 (Манько К.П.), № 22 (Тукало О.В.), № 28 (Заворотюк І.В.), № 34 (Єрмак Л.В.), № 37 ( Пасюра І.І.), СНВК № 26 (Токаренко Н.П.), СНВК №45 (Шаповал А.О.): 
2.1.    Зарахування дітей до інклюзивних класів здійснювати лише на підставі витягу психолого-медико-педагогічної консультації.
2.2.    Забезпечити організацію безоплатного харчування учнів, які навчаються в інклюзивних класах (окрім учнів, які перебувають на індивідуальній формі навчання і тимчасово (частково) залучаються до навчання в класі.
2.3.    Для кожного учня  з особливими освітніми потребами забезпечити складання індивідуального навчального плану (на основі робочого навчального плану закладу), в якому передбачити кількість годин корекційно - розвиткових занять з урахуванням рекомендацій ПМПК відповідно до особливостей психофізичного розвитку учня та методичних рекомендацій, які містяться в листі МОН України від 12.07.2016 № 1/9-364.
2.4.    Відповідно до висновку ПМПК та за згодою батьків для учнів з особливими освітніми потребами педагогічними працівниками може бути розроблена індивідуальна (адаптована) навчальна програма з урахуванням навчальних програм ЗНЗ, яка затверджується керівником навчального закладу та переглядається двічі на рік (у разі потреби частіше) з метою коригування.
2.5.    Розробити індивідуальні програми розвитку з обов’язковим залученням батьків або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами.
2.6.    Навчання дітей із помірною розумовою відсталістю здійснювати за спеціальними навчальними програмами для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей та (або) за індивідуальною навчальною програмою з урахуванням висновку та рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації (допускається адаптація змісту освіти до пізнавальних можливостей учнів, зменшення обсягу матеріалу, його спрощення, збільшення кількості годин на вивчення окремих тем та постійне повторення навчального матеріалу у поєднанні з предметно-практичною діяльністю).
2.7.    Забезпечити проведення корекційних занять практичним психологом,  вчителем-логопедом, дефектологом, соціальним педагогом, асистентом учителя в межах навантаження.
2.8.    Для дітей, які мають інтелектуальні порушення в поєднанні зі складними вадами розвитку (порушеннями слуху, зору, опорно-рухового апарату в поєднанні з розумовою відсталістю, затримкою психічного розвитку) та знаходяться на індивідуальній формі навчання, дозволити організувати інклюзивну форму навчання під час покращення стану здоров’я дитини за заявою батьків.
2.9.    Здійснювати оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими потребами згідно з критеріями оцінювання  навчальних  досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальним навчальним планом, з урахуванням методичних рекомендацій ПОІППО ім. М.В. Остроградського «Про організацію навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році».
2.10.    Облік робочого часу асистента вчителя здійснювати в окремому журналі (зошиті), згідно з орієнтовною формою (додаток 2).
2.11.    Забезпечити контроль за організацією навчально-виховного процесу в інклюзивних класах.
2.12.    Залучати дітей з особливими освітніми потребами до позакласних та  позашкільних заходів з урахуванням їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану  здоров’я.

3.    Відповідальність за виконання даного наказу покласти на Трибрат О.Є., головного спеціаліста відділу загальної середньої, дошкільної та спеціальної освіти управління освіти, та Дмитрієнко І.Г., завідувача міської психолого-медико-педагогічній консультації.

4.    Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Перший заступник
начальника управління освіти                                                                    І. Надіна


Трибрат
74830
Дмитрієнко
630740
Акініна










Погода

Погода
Погода у Полтаві

вологість:

тиск:

вітер:

Корисні посилання

Пошук матеріалів

Статистика переглядів

Сьогодні: 7

За тиждень: 201

За місяць: 965

Всього: 18064