Державні закупівлі

Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради запрошує  підприємства, фізичних та юридичних осіб до співпраці, а саме виконання капітальних ремонтних робіт у закладах дошкільної, загальної середньої освіти м. Полтави.

 1. За предметом закупівлі:

1.1. Код відповідно до класифікатора ДК 021:2015:

     45000000-7  Будівельні роботи та поточний  ремонт https://dk221:2015 ℹ

1.2. Перелік робіт:

“- капітальний ремонт із заміною віконних блоків у будівлі комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Полтавської міської ради Полтавської області» по вул. Анатолія Кукоби, 10”;

“- капітальний ремонт із заміною віконних блоків у коридорах, рекреаціях та інших приміщеннях будівлі комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Полтавської міської ради Полтавської області» по вул. Соборності, 64”;

“- капітальний ремонт із заміною віконних блоків у Полтавському навчально-виховному комплексі (ЗНЗ-ДНЗ) №16 Полтавської міської ради Полтавської області по бульв. Щепотьєва, 16”;

“- капітальний ремонт із заміною віконних блоків та дверних блоків у будівлі Полтавської гімназії № 21 Полтавської міської ради Полтавської області по вул.  Сакко, 19”;

“- капітальний ремонт із заміною віконних та дверних блоків у будівлі комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 26 Полтавської міської ради Полтавської області» по вул.  Івана Мазепи, 18”;

“- капітальний ремонт із заміною віконних та дверних блоків у будівлі комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 Полтавської міської ради Полтавської області» по вул.  Івана Мазепи, 53”;

“- капітальний ремонт із заміною віконних блоків у будівлі Полтавської гімназії № 31 Полтавської міської ради Полтавської області по  вул. Героїв Сталінграда, 5 ”;

“- капітальний ремонт з заміною віконних блоків у будівлі Полтавської гімназії № 33 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Героїв Сталінграда, 20 ”;

“- капітальний ремонт з заміною віконних блоків у коридорах, рекреаціях та майстерні в комунальному закладі «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 34 Полтавської міської ради Полтавської області» по вул. Євгена Коновальця, 8 ”;

“- капітальний ремонт із заміною дверних блоків у будівлі комунального закладу «Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №17 «Школа здоров’я»  Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Івана Мазепи, 46 ”;

“- капітальний ремонт із заміною дверних блоків у будівлі Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 46 «Бджілка» Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Пушкіна, 97а ”;

“- капітальний ремонт із заміною дверних блоків у будівлі Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 63 «Казка» Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Гожулівській, 16а”;

2. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:

2.1. Надати пропозиції по виконання даних робіт до 01.03.2019 року.

2.2. Учасник повинен надати наступні документи:

·        Свою комерційну пропозицію по виконання даних робіт.

·         Копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції (довідка ЄДРПОУ).

·         Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ про це ним надається відповідний лист.

·         Контактну інформацію компанії (з зазначенням реквізитів: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);

·         Копію Статуту з останніми змінами або іншого установчого документу.

·         Копію паспорту (для фізичних осіб).

·         Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців, які знаходяться на загальній системі оподаткування )

·         Наявність Дозволів (якщо потрібно);

– Кваліфікаційні критерії (обов’язково надати довідки щодо кваліфікації):-

-Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зазначається наявність обладнання, необхідного для виконання робіт).

– Довідка про наявність працівників (інженерно–технічний персонал) віповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначається наявність працівників необхідних для виконання робіт) (нижчезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання та досвід з підтверджуючими документами (свідоцтвами та дипломами)).

– Ліцензія державної архітектурно-будівельної інспекції України з переліком робіт;

– Дійсний дозвіл Держгірпромнагляду на виконання робіт підвищеної небезпеки з додатком дозвільних робіт та посвідчення працівників про право виконання робіт з підвищеною небезпекою;

– Працівники повинні мати досвід та атестацію з питань додержання вимог з охорони праці та пожежної безпеки;

– Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням: програмного комплексу АВК-5.

– На підставі рішення позачергової двадцятої сесії сьомого скликання Полтавської міської ради від 21.12.2018р. у 2019 році розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації) та визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) може скласти 11480,00 грн., а заробітна плата працівників інших видів послуг може скласти 9030,00 грн.

– Відомості матеріалів (зазначаються усі матеріали, вироби, які плануються використовувати у виконанні робіт) за підписом керівника Учасника, завірена печаткою.

Перелічені документи мають бути завірені «мокрою» печаткою та підписом уповноваженої особи.

3. Умови оплати:

3.1.  Замовник здійснює оплату за виконані роботи на підставі підписаних актів виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-2В, КБ-3), складених  відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт. Оплата проводиться в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок.

Замовник є бюджетною неприбутковою установою, яка фінансується виключно з міського бюджету м. Полтави, тому оплата за послуги проводиться на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, по мірі надходження коштів із Держказначейства, та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Для проведення поточних ремонтних робіт авансові платежі не передбачені.

 Замовник не несе відповідальності перед Виконавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з місцевого бюджету.

4.  Місце поставки документації:

4.1. 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 36, каб. 28,  конт. телефон  609-076

Доставка документації до кабінету, завантажувальні, розвантажувальні, технічні роботи здійснюються за рахунок учасника  в робочий час (а саме з 8:00 до 17:00 години).

4.2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі викладено в окремому файлі (додаток №1).У разі якщо пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам Замовника або не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється. ltava.gzY���: